danas je 21.11.2024

Input:

2024.04.1.5 Uloga umjetne inteligencije u digitalnom marketingu

16.10.2024, , Izvor: Verlag Dashöfer

2024.04.1.5 Uloga umjetne inteligencije u digitalnom marketingu

Ivan Vidas, mag.oec.

Digitalni marketing obuhvaća sve aktivnosti promoviranja vašeg poslovanja te proizvoda i usluga koje nudite kroz digitalne kanale kao što su web stranice, društvene mreže, e-mail, plaćeni oglasi na tražilicama, display oglašavanje, native oglašavanje te SEO odnosno optimizacija za tražilice.

Nagli rast digitalnog marketinga započeo je tek nakon 2010. kada su marketinški stručnjaci shvatili da je ovo puno isplativiji način oglašavanja jer omogućava bolju kontrolu troškova kroz samostalno određivanje budžeta, mogućnosti targetiranja, personaliziranje oglasa, mjerenje rezultata i optimizaciju online kampanja.

Cilj i svrha digitalnog marketinga, isti su kao i kada je u pitanju tzv. "klasični“ marketing – kreirati pravu ponudu, u pravo vrijeme, na pravom mjestu.

No, s obzirom da potencijalni korisnici vašeg proizvoda ili usluge danas provode većinu vremena na društvenim mrežama i na internetu, sredstva (odnosno, popularnije rečeno, alati) koja se koriste u digitalnom marketingu su ono po čemu se digitalni marketing razlikuje od "klasičnog“.

Posljedično, taktike i strategije su također različiti.

Najkraća definicija digitalnog marketinga glasila bi – digitalni marketing je niz aktivnosti primjenom kojih vršite internet promidžbu proizvoda ili usluge koju nudite.

Digitalni marketing omogućuje prikazivanje oglasa točno onim korisnicima koji spadaju u vašu ciljanu publiku bilo da se radi o njihovim interesima (oglašavanje sportske opreme samo korisnicima zainteresiranim za fitness),